Gustări care ajută părul, pielea și unghiile, pe timpul iernii

Iarna te gândești la vin fiert, prăjituri cu scorțișoară, Moș Crăciun și sarmale. În timp ce ai o grămadă de motive să te bucuri de acest sezon, există totuși niște aspecte mai puțin plăcute de care trebuie să te îngrijești.

Frigul duce la unghii sensibile, piele uscată și păr aspru. Loțiunile și uleiurile speciale sunt o metodă bună prin care să ai grijă de aceste probleme, dar să știi și alimentația este la fel de importantă. Uite niște sugestii de mâncăruri pe care să le introduci în dieta ta, pe timpul sezonului rece.

Pentru păr aspru

Ouă și cartofi dulci. Ouăle conțin sulfur care ajută la strălucire și cartofii dulci au beta-carotene care întărește firul de păr și stimulează creșterea.

Pentru piele uscată și crăpată de la vânt rece sau chiar și soare

Migdale și afine. Migdalele conțin vitamina E care ajută la protecția împotriva razelor de soare. Nu te lăsa păcălit de temperaturi, soarele te poate arde chiar și iarna. Afinele conțin vitamina C care ajută la producția naturală a colagenului.

Pentru unghii sensibile care se rup ușor

Iaurt grecesc neîndulcit și căpșuni. Iaurtul grecesc are o combinație ideală de vitamina A, calciu și proteine. Toate acestea ajută la întărirea unghiilor. Căpșunile sunt o sursă bună de vitamina C care care produce colagen.

3 Secrete de la dermatologi, pentru pielea, părul și unghiile tale

Folosește protecție împotriva razelor UV. Tot timpul.

Știu, sună evident, dar dacă toată lumea ar ține cont de asta dermatologii nu ar mai exista. Protecția împotriva soarelui este cea mai importantă armă a ta și cel mai probabil nu folosești asemenea soluții suficient. Dermatologii o fac la orice ieșire, indiferent de sezon și indiferent dacă afară e înorat sau senin. Razele periculoase ale soarelui pătrund prin stratul de nori.

Mănâncă ceea ce trebuie

Înainte de loțiuni, dermatologii insista pe o alimentație corespunzătoare. Este important să fii mereu hidratat și să ai antioxidanți. Bea cât mai multă apă și consumă migdale. MIgdalele sunt bogate în magneziu și vitamina E, ambele esentiale pentru pielea ta. De asemenea, ouăle sunt cele mai indicate pentru unghii și păr, fiind bogate în vitamina A și D.

Acordă suficient timp somnului

În timpul somnului, glanda pituitară secretă hormoni de creștere. Este cel mai important proces prin care unghiile, părul și pielea ta se repară. Ăsta este unul din motivele pentru care cei care nu dorm suficient tind să pară mai învârstă decât sunt. O piele neîngrijită și un păr fragil dăunează aspectului pe termen lung.